maandag 1 juli 2013

... een winnaar bekend!

Tadaa - het is vandaag 1 juli!
En dat betekent dat  we een een winnaar bekend gaan maken.

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor haar lieve berichtje.
Er zijn een heel stel nieuwe volgers bij - zodra de einde-van-het-schooljaar-hectiek voorbij is kom ik eens gezellig bij jullie kijken.  Zelfs uit Croatië is er nu een volger!

(Welcome to all my new followers! As soon as the end-of-the-schoolyear-rush is over, I'll come and visit your blogs. Many thanks for all your kind comments.)

Ik gaf alle berichtjes een nummer en nummerde daarna opnieuw voor de volgers, bracht een bezoekje aan random.org en daaruit kwam de winnaar:

nummer 6 - Sandra Stoft!!!!

Van harte gefeliciteerd en het pakket komt naar jou toe!
(stuur je me even je adres via  p(vul hier de rest van mijn voornaam in)willems(apestaart)hotmail(punt)com?)

En voor wie niet gewonnen heeft: kom binnen kort weer eens kijken, dan heb ik voor iedereen iets staan....

7 opmerkingen:

  1. Oh super! Mijn allereerste give-away ooit gewonnen!
    Ik ben zo blij, dank je wel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gefeliciteerd! Ik heb trouwens een klein foutje gemaakt: het moet geen hotmail (punt) nl zijn maar com

      Verwijderen
  2. Dank je wel dames!
    Ik hoop dat mijn mail is aangekomen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jazeker ! (hoewel ik inderdaad wel er aan moest denken om in de spamfolder te kijken). Ik heb je net een mailtje terug gestuurd.

      Verwijderen
    2. Het pakje is vandaag aangekomen, ik ben er super blij mee! Mercikes!!!

      Verwijderen